S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
       

I N F O a KONTAKTY » R E K L A M A C E

R E K L A M A C E

Reklamace se vztahuje na zboží poškozené nebo rozbité .

Na zboží poškozené při přepravě je nutné upozornit neprodleně , prosíme jej vyfotografovat - nejlépe již při rozbalování , je-li zřejmé že je sklo rozbité . Také je nutné o této skutečnosti uvědomit dopravce .

Je¨li zřermé poškození zboží  již při přebírání ( cinkají sřepy ) je možné  zásilku odnítnout převzít a nechat vrátit. ( není nutné hradit poštové a neuhradit dobírku ).

 Zboží k reklamaci prosíme zaslat přepravní službou na adresu CRYSTAL - MAKALOUŠ Pavel , Jiřího z Poděbrad 248 , 549 31 Hronov . Balík viditelně označte “REKLAMACE”, musí obsahovat: reklamované zboží, kopii prodejního dokladu , popis vady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího ( zpáteční adresa, telefonní číslo ! , e-mail ) . Zboží, které bude zasláno na náklady prodávajícího nebude přijato.

Po vyřízení oprávněné reklamace má kupující právo na úhradu běžných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněné reklamace ( vrácení poštovného vynaloženého na zaslání zboží k reklamaci apod.) , Záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou za nové zboží , začíná záruční doba běžet znovu od data převzetí .

V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje, zboží může být zasláno zpět na uvedenou adresu objednávajícího . Dále bude požadována úhrada nákladů spojených s odesláním zásilky . ( Na drobné defekty - bublinky , kamínky ve sklovině se reklamace nevstahuje ) .Doba trvání reklamace se počítá ode dne přijetí , do dne vyřízení reklamace , nikoliv do vyzvednutí zákazníkem !

 

Vrácení zboží prodávajícímu

V případě nespokojenosti se zbožím dodaným prodávajícím má zákazník, který nejedená v rámci své podnikatelské činnosti, právo na vrácení tohoto zboží ve lhůtě 14ti dní od převzetí zboží.

K vyřízení vrácení zboží je poskytovatel služeb u kterého se vrácení zboží uplatňuje oprávněn požadovat tyto náležitosti , : písemným oznámením ( e-mail ) a následně odesláním zboží s kopií dokladu o úhradě na jeho adresu -

CRYSTAL - Makalouš Pavel , J. z Poděbrad 248 , Hronov 549 31 ,

zboží nemusí bý vráceno v původním obalu *, ale nesmí být zasláno na dobírku -není-li takto předem dohodnuto ,

(* V případě že je obal součástí objednávky (dárkové balaní vyrobené "na míru "  ) je třeba zboží zaslat vč. tohoto balení. 

. Cena za uhrazené zboží bude zaslána nejpozději do 14ti dnů na uvedený účet nebo složenkou , dle přání zákazníka .

KONTAKTY :

CRYSTAL - Pavel Makalouš
* Jiřího z Poděbrad 248 * Hronov 54931
tel: 602 163 463
cbpm@email.cz
IČO 11057327 * DIČ CZ6804242082 
MDZiM