I N F O a KONTAKTY » ČASTÉ DOTAZY
ČASTÉ DOTAZY

Proč trvá dodání výrobků , které nejsou hotové skladem 14dní a více ?

Důvodem je technologický proces (viz. o SKLE - POSTUP PRACÍ ) , i když máme skladem velké množství různých tvarů , zhotovujeme různé dekory - neborusíme pouze jediný dekor jako někteří (většina ) výrobci , dalším důvodem je proces leštění ( objednáváme se ve specializované firmě - jako většina brusíren ), a musíme k tomuto procesu  připravit dostatčné množství kusů aby byl rentabilní  .

* JAK JE ZBOŽÍ ZABALENO ? JE MOŽNÉ OBJEDNAT DÁRKOVÉ BALENÍ ?

ODPOVĚĎ : ZBOŽÍ JE VE VĚTŠINĚ PŘÍPADU BALENÉ V DÁRKOVÝCH KRABICÍCH SE SATÉNEM ( MODRÁ BARVA ) ... viz o S K L E - BALENÍ

* NEROZBIJE SE SKLO POSLANÉ V BALÍKU

ODPOVĚĎ : SKLO JE DOSTATEČNĚ ZABALENO V PEVNÉ PŘEPRAVNÍ KARBICI . VLASNÍ DÁRKOVÁ KRABICE JE V TRANSPORTNÍ KRABICI PROBALENA . SKLO POSÍLÁME NEJEN PO ČESKÝCH A MORAVSKÝCH KRAJÍCH , ALE I DO ZAHRANIČÍ KDE SE I PŘES OZNAČENÍ KŘEHKÉ (FRAGILE ) NEZACHÁZÍ PŘÍLIŠ ŠETRNĚ - např. ITÁLIE , PŘESTO JSME ZA POSLENÍCH PĚT LET ŘEŠILI JEN NĚKOLIK MÁLO PŘÍPADŮ POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ .

* Je možné si objednat více ( méně ) kusů , například u sklenic

ODPOVĚĎ : Ano zajisté je možné objednat i více nebo méně , nejlepší se ale dotázat v dotazníku SPECIFICKÁ OBJEDNÁVKA , případně napsat tento požadavek do políčka " POZNÁMKA" před dokončením objednávky

Jak je to s úhradou za zboží  ?

Při běžných objednávkách zasílaných na dobírku zálohovou platbu nepožadujeme ( nejednáli se o zboží atipické nebo opatřené textem či logem )

* Je možné mít sklo v myčce ?

Ano , je však nutné sklo správně narovnat , tak aby nebylo ve vzájemném kontaktu a dodržovat maximální teploty.

Pro sklenice a sklo s uchem ( džbány , karafy, šálky , půlitry) teplotu maximálně 40o C.

U váz ,mís , talířů a podobných tvarů je možná teplota do 50o C .

POZOR !!! PO MYTÍ DOPORUČUJEME NEOPLACHVAT STUDENOU VODOU - UKONČIT MÍCÍ PROCES PŘED TÍMTO PROGRAMEM A MYČKU POUZE POOTEVŘÍT A SKLO NECHAT OSCHNOUT ..

PÍSKOVANÉ LOGO - TEXT - CO JE TŘEBA ?

LOGO -zvláště pak firemní je nejléle zaslat v křivkách (uzavřených) ve formátu cdr. ( do verze x5 /15 - v případě vyšší prosíme o jeho konvezi   )

 

Dárky zákazníkům, reklamní předměty. Jak je to s daňovou uznatelností?

Uznatelnost z hlediska daně z příjmů

Ze zákona o daních z příjmů § 25 odst. 1) t) vyplývá, že jako daňové výdaje (náklady) nelze uznat "výdaje na reprezentaci, kterými jsou zejména výdaje na pohoštění, občerstvení a dary". Předpis ale pokračuje větou: "Za dar se nepovažuje reklamní nebo propagační předmět, který je opatřen obchodní firmou nebo ochrannou známkou poskytovatele tohoto předmětu nebo názvem propagovaného zboží nebo služby, jehož hodnota bez daně z přidané hodnoty nepřesahuje 500 Kč a který není s výjimkou tichého vína předmětem spotřební daně."

Z textu zákona tedy vyplývá, že do nákladů může být zařazen dárkový předmět, který:

  1. je opatřen značkou, názvem firmy, popř. propagovaného zboží nebo služby,
  2. hodnota předmětu nepřesahuje 500 Kč (u plátců jde o částku bez DPH),
  3. není předmětem spotřební daně (nejde tedy o alkohol, cigarety nebo kanystr benzínu).

Uznatelnost odpočtu DPH

Zákon o DPH uvádí v § 72 odst. ), že "plátce nemá nárok na odpočet daně u přijatého zdanitelného plnění použitého pro reprezentaci,

které nelze ... uznat za výdaje vynaložené k dosažení, zajištění a udržení příjmů, s výjimkou plnění podle § 13 odst. 8 písm. c).

Výjimka a § 13 odst. 8) c) říká, že za dodání zboží se nepovažuje "poskytnutí dárku v rámci ekonomické činnosti,

pokud jeho pořizovací cena bez daně nepřesahuje 500 Kč, a nebo poskytnutí obchodních vzorků bez úplaty v rámci ekonomické činnosti".

Z uvedeného ustanovení zákona tedy vyplývá, že z poskytnutí reklamního nebo dárkového předmětu do 500 Kč

  1. nemusím odvádět DPH,
  2. můžu uplatnit plný odpočet DPH.


Zdroje:
ZDP § 25 odst. 1) t)
ZDPH § 72 odst. 4) a § 13 odst. 8) c)

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

imgfigurky z broušeného skla imgJana img04.02.2014 13:57
imgrytí jména imgIvana Sedláčková img07.08.2013 21:37


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

imghistorie objednavek imgKarel img20.02.2013 14:02

 

MmQzMjhhM