S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
       

O PRODEJI - about sale » REKLAMACE - complaint

R E K L A M A C E

Reklamace se vztahuje na zboží poškozené nebo rozbité .

Na zboží poškozené při přepravě je nutné upozornit neprodleně , prosíme jej vyfotografovat - nejlépe již při rozbalování , je-li zřejmé že je sklo rozbité . Také je nutnéo této skutečnosti uvědomit dopravce .

Je-li zřermé poškození zboží  již při přebírání zásilky ( cinkají sřepy , je výrazně poškozená kartonová krabice ) doporučuji  zásilku odmítnout a nechat vrátit prodejci . ( není nutné hradit poštové ani  dobírku ) .

Zboží k reklamaci prosíme zaslat opět pečlivě zabalené, tak aby nevznikly další škody, přepravní službou na adresu CRYSTAL - MAKALOUŠ Pavel , Jiřího z Poděbrad 248 , 549 31 Hronov . Balík viditelně označte “REKLAMACE”, Zásilka k reklamaci musí obsahovat: reklamované zboží, kopii prodejního dokladu , popis vady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího ( zpáteční adresa, telefonní číslo ! , e-mail ,číslo účtu kupujícího  )  . Zboží, které bude zasláno na náklady prodávajícího nebude přijato, není-li jinak předem domluveno. 

Po vyřízení oprávněné reklamace má kupující právo na úhradu běžných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněné reklamace ( vrácení poštovného vynaloženého na zaslání zboží k reklamaci apod.) , Záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou za nové zboží , začíná záruční doba běžet znovu od data převzetí nového zboží .

V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje, zboží může být zasláno zpět na uvedenou adresu objednávajícího . Dále bude požadována úhrada nákladů spojených s odesláním zásilky - náklady na poštovné  a balné  . ( Na drobné defekty - bublinky , kamínky ve sklovině se reklamace nevstahuje ) . Doba trvání reklamace se počítá ode dne přijetí , do dne vyřízení reklamace ( odeslání objednaného zboží  )  , nikoliv do vyzvednutí zákazníkem !

 

Vrácení zboží prodávajícímu v zákonné lhůtě 

V případě nespokojenosti se zbožím dodaným prodávajícím má zákazník, který nejedená v rámci své podnikatelské činnosti, právo na vrácení tohoto zboží ve lhůtě 14ti dní od převzetí zboží a to i bez udání důvodů .

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu ,

K vyřízení vrácení zboží je poskytovatel služeb u kterého se vrácení zboží uplatňuje oprávněn požadovat tyto náležitosti , : písemným oznámením ( e-mail ) a následně odesláním zboží s kopií dokladu o úhradě na jeho adresu - CRYSTAL - Makalouš Pavel , J. z Poděbrad 248 , Hronov 549 31 , zboží nemusí bý vráceno v původním obalu ( je však nutné zboží odeslat tak, aby nemohlo být při přepravě poškozeno ) .

Nesmí být zasláno na dobírku, není-li takto předem dohodnuto . Cena za uhrazené zboží bude zaslána nejpozději do 14ti dnů na uvedený účet nebo složenkou , dle přání zákazníka .

NDg0YmQ5O